حال خوب

یاداشت ها و مطالبی برای زندگی بهتر در دنیا و آخرت

حال خوب

یاداشت ها و مطالبی برای زندگی بهتر در دنیا و آخرت

اگر فرصتی باشه و خدا یاری کند در اینجا یادداشت ها و مطالبی درباره ی :
قرآن کریم
روایات معصومین
سبک زندگی
مهارت های زندگی
مطالب اجتماعی
تاریخ
آداب
کتاب های خواندنی + دانلود
و...
خواهید دید و خواهید خواند

آخرین نظرات

چالش 10 کاری که باید قبل از مرگ انجام بدم

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ق.ظ

سلاااام

به دعوت از رهام جان و خانم مشکات به این چالش دعوت شدم 

راستش نمیتونم خیییلی دقیق بنویسم فقط چیزایی رو که میشه اینجا گفت رو میگم 😊 

1- ظهور امام زمان مون رو ببینم و تا میتونم خدمت کنم

2- تکمیل تحصیلات تا آخر هم در دانشگاه هم حوزه 

3 -متاهل شدن و بچه دار شدن و در نتیجه نوه و الی آخر... :) 

4- فرزندانم رو به بهترین وجه ترتیب کنم تا به رشد و کمال برسن و باقیات صالحات بابا شون بشن 😊

5- رسیدن به کمال. خودسازی رو ادامه و بُعد معنویم رو به آنجا که باید برسونم

6- مطالعات و تحقیقاتم رو شروع و به پایان برسونم 

7- با سرمایه، شغل و دانشم به مردم و انسان ها کمک کنم و باری رو از روی زمین بردارم... 

8 خرید منزل، ماشین و... (امکانات زندگی) 

و... 

چند تای دیگه رو هم شما اضافه کنید ببینم 😉🙃

 

اما دعوت میکنم از آقا امیررضای عزیزم، خانوم یاس*** (کاربر دانشجو) و آقا رضا کشمیری و  آقای نجفی که میدونم شرکت نمیکنه :) و هر کدوم از دوستانی دارن میبینن و مایل هستن... 

🌸🌸🌸

 

  • امیرحسین (بنده ی خدا...)

نظرات  (۱۴)

سلام

شبتون بخیر:)

شما تو هرمورد چند تا هدف نوشتید همینه کم میاد دیگه:))

مثلاً باید یه گزینه مینوشتید خرید فلان ماشین

گزینه بعد خونه بافلان متراژ کدوم منطقه:)))

 

ولی بدون شوخی انشاالله به همه خواسته هاتون برسید وسالهای سال عمر با عزت کنید:)

 

اقای نجفی؟

خانواده برتر؟:))

ازبچه ها خانواده برترید؟:)

 

پاسخ:
سلااام
شب شما نیز بخیر (ظاهرا شمام شب زنده دار هستید :))
تازه اینا گوشه ای از اهداف قابل بیان بود 😊

خیییلی ممنون شمام همچنین 🌸🌹

بعله با اجازه شما :) 
چند سالی میشه کم و بیش خانواده برتر رو دنبال میکنم و در صورتی که نیاز بدونم نظر میذارم 

من بله شب زنده دارم اکثراً:))

انشالله هم به ایناهم به غیرقابل بیاناش برسید:)

 

خیلی ممنون:)

 

کامنت گذاشتید باراول وبم ،اسمتون برام اشنا بودا همون تو پرانتز بودن بنده ی خدا

میخواستمم بگم من اسم شمارو کجا دیدم نگفتم گفتم شاید بخاطر شباهت به اسم یکی دیگه از بچه ها وبلاگه که اسم اکانتش یه بنده خداست

الان فهمیدم آشنا بودن اسم بخاطرخانواده برتره:))

۲سالی میشه کامنت نذاشتمونمیخونم مثل سابق ولی هرازگاهی سرزدم احتمالا اسمتونودیدم توکامنتا یا کامنتی خوندم ازتون که اسمتون برام آشنابود:)

 

​​​​​

پاسخ:
ان شاء الله شمام به هر آنچه میخوایید برسید 🙏
بعله شاید اونجا دیده باشید ولی من کم کامنت میذارم جالبه یادتون مونده 
  • در حوالی اریحا...
  • این یارو کمال کیه که همه میخوان بهش برسن؟ :)

    پاسخ:
    خوش اومدید 🌹 
    حالا من میپرسم این آرزو کیه که همه میخوان بهش برسن؟ 😉😊

    امیدوارم به همش برسی امیرحسین گل :)

    پاسخ:
    قربانت رهام جااان 💐🌹
    ان شاء الله شمام به خواسته هات برسی 

    سلام 

    ۹ و ۱۰ رو هم مینوشتید دیگه.دل به کار ندادیداا😅

    انشاالله به تمام اهداف عالیه تون برسید😊🌷

    پاسخ:
    سلااام
    همین 8 تا هم هنر کردم که نوشتم، اصولا کَتوم و محتاط هستم 😊
    مرسی همچنین 🌹 🌹 🌹 

    ان شالله که به همشون برسید.

     

    عه پس شما هم از بچه های خانواده برترید:))

    پاسخ:
    ممنونم همچنین 🌸🌸🌸 

    میشه گفت بعله نکنه شمام هستید؟ :) 

    من بودم ولی نزدیک یک ساله دیگه فعالیت ندارم:)

    پاسخ:
    إ فعالیت ندارید یعنی نظر نمیدین ولی دنبال میکنید؟
    به نظرم برای لمس آنچه در جامعه درحال جریانه خوبه
    یعنی دغدغه ها ، مسائل و مشکلات افراد رو انعکاس میده آدم مطلع میشه
    البته بعضی از پست هاش اینجوره :) 

    نه دیگه کلا هم نمیخونم:)

     

    قبلا بهتر بود، به جامعه ی واقعی نزدیک تر بودن ادما و پستاش، ولی بیشتر از یک ساله دیگه یجوری شده، اکثرا دنبال حاشیه و بحث و قضاوتن فقط.

    پاسخ:
    بعله شمام درست میفرمایید :) 
  • کاربر دانشجو
  • سلام

    ممنون آقا امیرحسین از اینکه به یاد من بودین

    شرمندم من حرف خاصی ندارم بزنم،فقط ازتون التماس دعا دارم مخصوصا امشب!

     

    پاسخ:
    سلااام
    خواهش میکنم 🌸🌹
    محتاجیم...🙏

    جالب بود ان شالله که ب خواسته های دلتون برسید😊

     

    برای گزینه 1) دعای عهد رو چهل صبح بخونید ان شالله که توفیقش نصیبتون میشه🙏

     

    همون حدس زدم منظور از آقای نجفی!خانواده برتر😅

    باید اعتراف کنم با گذشت یکسال و نیم ،دلم تنگ شده واسه مطالباش و نظرات..

    البته از انصاف نگذریم اکثر پستا ب حاشیه کشیده میشد!!

    پاسخ:
    مرسی ان شاء الله شمام به اهداف تون برسید 🙏

    شما دعا کنید توفیق چهل صبح خوندن دعای عهد نصیب مون بشه اول 😅😉
    ولی به دور از شوخی درست می فرمائید در مفاتیح الجنان هم ذکر شده ممنون از یادآوری تون 🌸

    ماشاالله خانوده برتر رو همه می‌شناسن که! :) 
    بعله متأسفانه عده ای برای تفریح میان و مراعات موضوع بحث و سوال کننده رو نمیکنن 


    ان شاء الله به امید خدا به همه ارزوهاتون برسید و همیشه خدا رو در تک تک لحظات حس کنید

    پاسخ:
    ممنون از دعای زیباتون 👌
    همچنین 🌸 🌹 

    از این دو وبلاگ لطفا دیدن کنید

    http://ras64.blog.ir/

    http://emametarid.blog.ir/

    سلام و عرض ادب

    انشا... به تک تک آرزو هاتون برسید 

    انشا... ندیده رو  هم ببینید 😅😅

    در مورد گزینه دوم منم خیلی دوست دارم هم دانشگاه ادامه تحصیل داشته باشم هم کلاسای خارج از فقه رهبر و شرکت کنم😢😢 

    در مورد دعای عهد که فرمودید در مفتایح الجنان هست من دقیقا ٣۵روز خوندم روز ٣۶ خواب موندم 😭😭😭😭😭 انشا... توفیق ۴٠ روز خوندن نصیب همه بشه من که ادامه دادم گفتم باید حساب شه من نمیدونم 😂

    دعای خیر امام زمان بدرقه راه هممون  باشه 

    ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید 

     

    پاسخ:
    سلاممم
    ممنون از لطفت عزیزم 🌹🌹
    در مورد دعای عهد... خب قضاش رو به جا می آوردید ادامه میدادید😊
    محتاجیم 🙏 
  • کاربر دانشجو
  • سلام آقا امیرحسین

    خوب هستین؟

    بعد از 3 سال برگشتم و خیلی چیزا رو فراموش کردم

    امیدوارم حال دلتون خوب باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی