حال خوب

یاداشت ها و مطالبی برای زندگی بهتر در دنیا و آخرت

حال خوب

یاداشت ها و مطالبی برای زندگی بهتر در دنیا و آخرت

اگر فرصتی باشه و خدا یاری کند در اینجا یادداشت ها و مطالبی درباره ی :
قرآن کریم
روایات معصومین
سبک زندگی
مهارت های زندگی
مطالب اجتماعی
تاریخ
آداب
کتاب های خواندنی + دانلود
و...
خواهید دید و خواهید خواند

آخرین نظرات

تو را خواهم...

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۴۴ ب.ظ

امام حسین علیه السلام در مناجات با خداوند :

آنکه تو را ندارد چه دارد؟!

و آنکه تو را دارد چه ندارد ؟! 

این کلام سید الشهدا فوق العاده است😍

میشه مدت ها بهش فکر کرد و نکته به دست آورد

میشه باهاش آرامش گرفت...

----------

 آن کس که تو را دارد از عیش چه کم دارد

وان کس که تو را بیند ای ماه چه غم دارد

مولانا 

اگر شعر یا مطلبی در این مورد دارید کامنت کنید 🌹

  • امیرحسین (بنده ی خدا...)

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
🌹🌹

     *اندردل من درون و بیرون همه اوست

       اندرتن من جان و رگ و خون همه اوست

      اینجای چگونه کفر و ایمان گنجد!

       بی چون باشدوجود من چون همه اوست.*

پاسخ:
ای زندگی و تن و توانم همه تو
جانی و دلی ای دل و جانم همه تو
تو هستی من شدی از آنی همه من 
من نیست شدم در تو از آنم همه تو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی